|
|||
|
Suggest to you start by obtaining Brazilian records for her & her children.....Something should have her birth information.
Go to www. familysearch. org (no spaces) Then to the "Library" then "Education" then "Publications" then "Research Outlines." There is one for researching in Brazil that should be helpful to you. |
|
|||
|
A tradução no inglês não é muito boa.
É difícil para mim figurar para fora de quem era o antepassado que emigrated de Ucrânia? Era uma fêmea ou um macho? Era o nome dado Ilko??? Anna era a mãe? Immigrate também? Eu olhei os registros do passageiro de Brema para o sobrenome de Jaworski e não encontrei nada assemelhar-se a Ilda/Ilko. Antes de olhar em registros de Hamburgo eu necessito esclarecer os nomes dados. |
|
|||
|
Um casal, José Jaworski e Anna Ornieski (Onieski) que saíram da Ucrânia para o Brasil
Tiveram uma filha que se chama Ilda Jaworski e Maria Jaworski --- A couple, Jose Jaworski and Anna Ornieski (Onieski) that they had left the Ukraine for Brazil Had had a son that calls Ilda Jaworski and Maria Jaworski |
![]() |
«
Previous Thread
|
Next Thread
»
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | Rate This Thread |
|
|
All times are GMT +1. The time now is 23:30.

Linear Mode

Algeria
Bangladesh
Ecuador
Morocco
Nepal
Nicaragua
Puerto Rico
Scotland
South Africa
Virtual Countries